Tam Tasdik hizmetinde, kurumlar vergisi mükelleflerinin vergiye tabi yasal defter ve belgeleri yılı içerisinde vergi mevzuatı açısından incelenir, varsa eksiklik ve hatalar düzelttirilir, bunun sonucunda kurumlar vergisi beyanının sağlıklı bir şekilde verilmesi sağlanır.

Ocak ayında tam tasdik sözleşmesinin müşteri ile birlikte imzalanmasıyla süreç başlıyor. Ardından denetim ekiplerimiz her geçici vergi beyan döneminin öncesinde işletmenize gelerek tüm defter ve belgeleriniz üzerinde vergi kanunları açısından inceleme yapıyor. Bulunan eksiklik ve hatalar düzelttiriliyor. Yıl bittikten ve dönem sonu işlemleri yapıldıktan sonra, kurumlar vergisi beyanının mevzuata uygun olarak hesaplandığına ilişkin olarak yasal defter ve belgeler üzerinde son kontroller yapılıyor. Kurumlar vergisi beyannamesi verildikten sonra, ilgili yılda yapılan incelemeler sonucunda varılan sonuç ve bulgular bir rapora bağlanır. Bu raporun bir örneği müşterimize, diğer bir örneği ise vergi dairesine verilir. Aksi kanıtlanıncaya kadar ilgili vergi dairesi verilen raporu incelenmiş belge olarak kabul eder ve vergisel işlemlerin yerine getirilmesinde esas olarak alır.

Titanyum Bağımsız Denetim Hizmetleri A.Ş. bünyesinde yer alan uzman kadrosu ile Tam Tasdik ile ilgili tüm konularda siz firmalarımıza hizmet vermektedir.

Hizmetimiz Hakkında Bilgi Alın